Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 3 =

Jak pisać o kulturze, aby nas czytano? Webwriting dla pracowników sektora kultury, 7.10.20

7 października 2020 r. w ramach Regionalnej Akademii Kadr Kultury odpowiedzieliśmy na jedno z ważniejszych pytań stawianych w naszym sektorze, czyli jak pisać o kulturze, by nas czytano. Webinarium na temat webwritingu poprowadził Grzegorz Jędrek.
Podczas 4-godzinnego spotkania online prowadzący omówił różnice między tekstami w sieci a tekstami drukowanymi, przedstawił skuteczne techniki perswasyzjne oraz zasady pisania opisów, ofert, postów i newsletterów dotyczących działalności kulturalnej. Dużą część spotkania przeznaczono na pracę warsztatową, która pobudziła kreatywność uczestników i zwiększyła ich umiejętności w zakresie redakcji tekstów.

Grzegorz Jędrek - autor bloga o PR, marketingu i kulturze – wniedoczasie.pl, doktor literaturoznawstwa. Na swoim koncie ma m.in. pracę w biurze prasowym Urzędu Miasta Lublin, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę na mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.