Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 1 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 1 =

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?, 9.06.2021

Pierwsze czerwcowe szkolenie RAKK w roku 2021 r. to powrót do zagadnienia promocji. I zarazem ponowna współpraca z Grzegorzem Jędrkiem. Tym razem motywem przewodnim spotkania była promocja kultury w obliczu niskiego budżetu.
Podczas webinarium prowadzący opowiedział, w jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby, jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej i jak skupić swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem.
Wyjaśnił ideę i zasady niskobudżetowego marketingu oraz zaprezentował dobre praktyki ciekawych działań z ztego zakresu sektora kultury i nie tylko Wstępne rozpoznanie barier komunikacyjnych. Dodatkowo uczestnicy wraz z prowadzącymi przedyskutowali pomysły na inne innowacyjne plany promocji niskobudżetowej oraz porozmawiali o tym, jak wcieliś je w życie.

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek - autor bloga o PR, marketingu i kulturze – wniedoczasie.pl, doktor literaturoznawstwa. Na swoim koncie ma m.in. pracę w biurze prasowym Urzędu Miasta Lublin, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę
z Agencją Warszawa, opiekę na mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Warsztaty, szkolenia i webinaria przeprowadzał m.in. na zlecenie Narodowego Centrum Kultury, gdańskiego Instytutu Kultury Miejskiej, Łódzkiego Domu Kultury, Podlaskiego Instytutu Kultury.