Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 2 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 2 =

Marketing treści dla instytucji kultury, 28.04.16

Szum informacyjny sprawia, że coraz trudniej dotrzeć do odbiorcy. Sposobem na przebicie się jest content marketing czyli tworzenie angażujących treści. Podczas szkolenia Regionalnej Akademii Kadr Kultury ŁDK w dniu 28 kwietnia 2016r. uczestnicy dowiedzieli się jak przygotować i poprowadzić tego typu działania.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobyli wiedzę niezbędną do zaplanowania i realizowania działań marketingowych opartych na dystrybucji angażujących treści. Zadaniem tego typu działań jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy.

Uczestnicy cenili sobie konkretne i praktyczne informacje, jakich dostarczył im prowadzący p. Artur Jabłoński.