Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
3 + 4 =

PRZED NAMI KOLEJNY GRAKADEMIK!

22 sierpnia, w najbliższy piątek, zapraszamy na kolejny Grakademik. Spotkanie poświęcone będzie problemowi pozornie błahemu, czyli reklamie - zastanowimy się, w jaki sposób reklamy gier kształtują wizerunek gier wideo i graczy, jak wpływają na odbiór elektronicznej rozrywki, a także do kogo tak naprawdę są one kierowane. Sala 308, od godz. 18.00. Wstęp wolny.

Nasze 30 spotkanie poświęcimy problemowi pozornie błahemu, czyli reklamie. Zastanowimy się w jaki sposób reklamy gier kształtują wizerunek gier wideo i graczy, czy przełamują stereotypy, a może je powielają. Pomówimy o tym w jaki sposób reklamy w prasie, telewizji oraz Internecie wpływają na odbiór elektronicznej rozrywki, jakie wywołują z nią skojarzenia, a także do kogo tak naprawdę są one skierowane.

Sala 308, start o godz. 18.00, wstęp wolny. Zapraszamy!

 

Od kwietnia ŁDK objął mecenatem projekt Grakademia, którego twórcami są Dominika Staszenko i Marcin M. Chojnacki. To propozycja dla wszystkich zainteresowanych naukowym spojrzeniem na gry, twórczością niezależnych i początkujących autorów gier komputerowych, dyskusji na temat tego medium i jego miejsca we współczesnej kulturze.

W Grakademikach uczestniczą łódzcy twórcy, publicyści, badacze i przede wszystkim miłośnicy gier komputerowych zainteresowani refleksją nad obiektem ich zainteresowania, wymianą poglądów i spostrzeżeń w gronie prawdziwych pasjonatów. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a głos w moderowanej przez organizatorów dyskusji może zabrać każdy z uczestników.