Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 8 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 8 =

O utrzymywaniu relacji z odbiorcami działań kulturalnych w czasie pandemii, 30.06.20

30 czerwca zorganizowane zostało ostatnie przed wakacyjną przerwą szkolenie RAKK - i podobnie jak ostatnie dwa, odbyło się ono w formie online. Spotkanie nosiło tytuł "WIDZ-wania zarazy, czyli o utrzymywaniu relacji z odbiorcami działań kulturalnych w czasie pandemii". Poprowadziła je Joanna Tabaka.
Dzięki zorganizowaniu szkolenia na platformie ZOOM, uczestnicy mieli możliwość pogłębionej dyskusji z prowadzącą.

Rozmawialiśmy o tym, czym jest rozwój publiczności oraz o różnicach między widownią instytucji kultury z czasów przed pandemią i obecną. Omówione zostały różnice i podobieństwa w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji z naszymi odbiorcami online i offline. Ważnym zagadnieniem było również projektowanie oferty wczoraj i dziś, czyli to z jakimi nowymi wyzwaniami zmierzymy się proponując działania online i w realu.

Joanna Tabaka - często warsztatuje, pomaga mentorsko stawać się instytucją przyjazną odbiorcy. W swojej pracy bazuje na audience development, czyli koncepcji zakładającej budowanie dwustronnej, długoterminowej relacji z Widzem, gdzie tenże Widz staje w centrum, w sercu wszelkich działań instytucji kultury. Od 10 lat jest związana z instytucjami kultury: pracowała w charakterze specjalisty ds. promocji, specjalisty ds. rozwoju publiczności, koordynatora wolontariatu i opiekun działań skierowanych do osób 60+. Prowadzi bloga facebook.pl/widoknawidownie i podcast „Widok na Widownię”.