Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner

Jak potrzeba staje się matką wynalazku? O pracy metodą projektów w instytucjach kultury, 19.07.13

19 lipca 2013 r. odbyło się szkolenie z zakresu pracy metodą projektów. Posiadasz wiedzę? Umiejętności? Kompetencje społeczne? Chcesz rozwiązać nurtujący Cię problem? Ta metoda jest dla Ciebie!

Animacja pracy w środowisku lokalnym, 12.07.13

Czy bycie animatorem to profesja czy cały czas powołanie? Jakimi cechami powinien odznaczać się animator? Jakie są różnice między animatorem a liderem? O tym wszystkim mogli posłuchać uczestnicy szkolenia, które odbyło się 12 lipca 2013 r. w ŁDK.

Internet w promocji kultury i projektów kulturalnych, 5.07.13

Rewolucja w sieci czyli Web 2.0. W jaki sposób można wykorzystać dobrodziejstwo dynamicznych serwisów internetowych w promocji kultury i projektów kulturalnych? Jakie są narzędzia promocji w internecie?

Partycypacja społeczna a działania kulturalne, 28.06.13

Partycypacja obywatelska to narzędzie zarządzania sferą publiczną, w której różnice interesów i oczekiwań nie mogą być rozwiązywane przez decyzje administracyjne ani przez mechanizmy rynkowe. Powinny być uzgadniane i negocjowane.

Identyfikacja wizualna materiałów promocyjnych, 22.06.13

Identyfikacja wizualna kreuje wizerunek organizacji. Ułatwia komunikację oraz tworzy więź z odbiorcami. Przestrzeganie podstawowych graficznych zasad pozwala na stworzenie spójnego charakteru firmy.

Przygotowanie oferty sponsorskiej, 21.06.13

Pozyskanie sponsora może mieć znaczny wpływ na polepszenie jakości oferty kulturalnej placówki. Jak więc zabrać się za tworzenie oferty sponsorskiej i jakich błędów należy unikać, aby nie odstraszyć potencjalnego darczyńcy?

Jak planować i realizować działania promocyjne przy niskim budżecie?, 7.06.13

Przemyślana strategia promocyjna stanowi klucz do sukcesu. Mając grube miliony można poszaleć i puścić wodze fantazji. Ale co w przypadku gdy taką kwotą nie dysponujemy? Czy można zrealizować kampanię promocyjną bez dużych nakładów finansowych? Oczywiście!

Zarządzanie instytucjami kultury, 7.06.13

7 czerwca 2013 r. dr Agnieszka Łuczak poprowadziła szkolenie z zakresu zarządzania instytucjami kultury. Szkolenie miało charakter doskonalący i było adresowane zarówno do osób pracujących w instytucjach kultury, jak również zainteresowanych szeroko pojętym zarządzaniem w kulturze.

Badania marketingowe w instytucjach kultury, 25.05.13

Jak poprawnie zbudować kwestionariusz ankiety? Jakie pytania zawierać w ankiecie, a jakich unikać? Jak budować pytania, aby uzyskać odpowiedzi, na których nam zależy? Tego dowiedzieli się Uczestnicy szkolenia z zakresu badań marketingowych.

Budowanie strategii w instytucji kultury, 10, 24.05.13

Myślenie o strategii w instytucji kultury staje się w obecnych czasach kluczowe dla jej rozwoju. Ważne jest określenie misji instytucji kultury, co skłania do namysłu nad sensem jej istnienia. Budując wizję organizacji należy skupić się na długoterminowym strategicznym celu.