Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
5 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
5 + 3 =

Facebook dla instytucji kultury. Strategia i dobre praktyki, 25.03.2021

Za nami kolejne webinarium Regionalnej Akademii Kadr Kultury - tym razem tematem przewodnim spotkania było wykorzystanie portalu Facebook w działalności promocyjnej instytucji kultury.
Podczas intensywnego 5-godzinnego szkolenia, które odbyło się 25 marca 2021 r. przedstawione zostały zarówno podstawowe, jak i zaawansowane zagadnienia związane z wykorzystaniem portalu Facebook w promocji działalności instytucji kultury. Prowadzący omówił kwestie strategii komunikacji w mediach społecznościowych oraz grup docelowych. Zaprezentował formy obecności na Facebooku, m.in. fanpage, grupy i wydarzenia, wraz z ich zaletami i wadami. W kontekście tworzenia treści na portal, omówił sposoby pozyskiwania legalnych multimediów, przedstawił bezpłatne narzędzia do pracy z tekstem i grafiką, zasady webwritingu, trendy w komunikacji na Facebooku oraz dobre i złe praktyki.

Prowadzący:
Rafał Sowiński - marketer, kulturoznawca, wykładowca, copywriter. Team leadera zespołu mediów społecznościowych w firmie Columbus Energy S.A. Przez ponad trzy lata pracował w agencji Option 360, gdzie prowadził działania w social mediach dla klientów m.in. z branży kulturalnej, turystycznej czy budowalnej. Przez ponad 4 lata obejmował stanowisko social media manager w Fundacji Studentów i Absolwentów AGH „ACADEMIA”. Doktorant kulturoznawstwa na Wydziale Polonistyki UJ, gdzie prowadzi autorski kurs poświęcony kulturze internetu. Członek kadry studiów podyplomowych Social Media & Content Marketing AGH oraz magisterskich Informatyka Społeczna. Współpracownik portalu Popomoderna. Publikował również m.in. w Czasie Kultury, Kulturze Współczesnej, Studiach Kulturoznawczych, Kognitywistyce i Mediach w Edukacji, Projektorze, Kieleckim Magazynie Kulturalnym, Social Media Managerze oraz Nowym Marketingu.