Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 6 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
1 + 6 =

Obsługa klienta w instytucji kultury, 12-13.02.15

W dniach 12-13.02.2015 r., w ramach Regionalnej Akademii Kadr Kultury, odbyło się szkolenie dotyczące obsługi klienta.
Dzięki wcześniejszemu badaniu potrzeb, program został dopasowany do oczekiwań grupy docelowej. Spotkanie miało charakter warsztatowy, przez co uczestnicy mogli aktywnie włączyć się w przebieg szkolenia. Wszyscy chętnie angażowali się w realizację kolejnych ćwiczeń, a także dzielili się doświadczeniami na temat pracy z klientem. Wymiana poglądów i dobrych praktyk zwiększyła atrakcyjność spotkania, które przebiegło w pozytywnej atmosferze.

Szkolenie prowadziła Katarzyna Waszak - trenerka rozwoju osobistego, doradca kariery, asesor.