Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
5 + 2 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
5 + 2 =

Obsługa klienta w instytucji kultury - Zduńska Wola, 23-24.05.16

W dniach 23-24 maja 2016 r. odbyła się kolejna edycja szkolenia dotyczącego obsługi klienta w instytucjach kultury. Tym razem zespół Regionalnej Akademii Kadr Kultury zagościł w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli.
Uczestniczki spotkania już od samego początku wykazały się dużym zaangażowaniem i otwartością. Chętnie dzieliły się doświadczeniem, przekazywały dobre praktyki, a jednocześnie z uwagą słuchały sugestii osoby prowadzącej. Pozytywna atmosfera trwała przez całe szkolenie, co niewątpliwie dobrze wpłynęło na wykonywanie kolejnych zadań. Zwieńczeniem zajęć było przygotowanie 10 zasad sprzyjających efektywnej obsługi klienta w instytucjach kultury:
- Szanuj klienta swego jak siebie samego.
- Dbaj o swój komfort.
- Bądź konsekwentny.
- Dbaj o dobry wizerunek miejsca, w którym pracujesz i samego siebie.
- Szukaj w ludziach tego, co najlepsze.
- Zachowuj kulturę wypowiedzi.
- Bądź wyrozumiały w stosunku do potrzeb klienta.
- Emanuj dobrą energią.
- Rozwijaj swoje kompetencje.
- Obiecuj mniej, dawaj więcej.

Szkolenie prowadziła p. Katarzyna Waszak.