Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego
unia baner
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 9 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 9 =

Instagram dla instytucji kultury. Strategia i dobre praktyki, 12, 14.04.2021

Efektywna komunikacja w mediach społecznościowych to jeden z cieszących się największym zainteresowaniem tematów szkoleń dla pracowników sektora kultury. Po sukcesie webinarium, podczas omówione zostały tajniki Facebooka, przyszła pora na spotkanie dotyczące Instagrama.
Dwuczęściowe webinarium odbyło się 12 i 14 kwietnia 2021 roku i poprowadziła je specjalista mediów społecznościowych, Ania Lewdoń-Blacha. W spotkaniu uczestniczyło 40 osób z całego kraju, które zajmujują się promocją kultury. Zostali zapoznani z komunikacyjnymi i pormocyjnymi możliwościami platformy Instagram w perspektywie funkcjonowania instytucji kultury.

W programie szkolenia znalazły się m.in. takie elementy jak: przedstawienie formatów publikowanych treści, dobrych praktyk w ich tworzeniu i możliwości ich targetowania do konkretnych grup odbiorców, dobór hashtagów, dobre praktyki w doborze grupy docelowej, omówienie zasad funkcjonowania algorytmu Instagrama oraz wprowadzenie do możliwości reklamowych na Instagramie i przedstawienie pomocnych narzędzi do tworzenia zamieszczanym tam treści.

Podczas webinarium uczestnicy dostali do wykonania kilka praktycznych zadań, które miały na celu przećwiczenie zdobytej wiedzy oraz wspólną wymimanę inspiracji i pomysłów.

Prowadząca:
Anna Ledwoń-Blacha - co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami, zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.